O atraktivitě nabídky rozhoduje mnoho faktorů – některé můžeme ovlivnit, a některé ne. Jednou z věcí, kterou každopádně udělat můžete, je vylepšit vzhled nabídky, díky zpracování fotek zboží. Musíte vědět, že každého návštěvníka Merkandi – stejně jako na ostatní prodejní stránek – přitahuje právě zrak. Chcete-li, aby se kupující seznámil právě s tou Vaší nabídkou, musíte hi vyladit i po vizuální stránce. Z dalších částí příručky zjistíte, že není to časově moc nákladné ani pracné.
Jaké fotky NEPOUŽÍVAT?
Malé - fotky 50x50 pixelů nejsou vůbec reprezentativní, jsou nečitelné a po zvětšení vypadají opravdu zle.
Rozmazané – když Vy nejste schopní poznat co je na fotce, tak potencionální kupující to také nedokáže.
Neoříznuté - hlavní část fotky by měla být věnována výrobkům, které nabízíte. Jestliže z velké částí je na fotce Váš sklad, raději ji dejte do Vašeho profilu v místě Údaje velkoobchodu - Další informace [https://merkandi.pl/dashboard/wholesales/additional/], a pro zboží, které chcete prodat udělejte pár nových snímků.
Jaké fotky POUŽÍVAT?
Ve velkém rozlišení – myslete na to, že se fotky zvětšuji kliknutím na zmenšený náhled. Čím lepé bude po zvětšení fotky výrobek vypadat, tím je větší šance zaujmout pozornost kupujícího.
Ostré – tyká se to nejen samotného produktu ale také obalu, palety a její zabezpečení pro transport. Významná je také viditelnost případných vád čí poškození zboží, když se takové vyskytují. Díky tomu se vyhnete nedorozumění.
Prezentující výrobek, nikoliv pozadí – v nabídce prodeje zboží, hlavní plán by měl patřit právě nabízenému výrobku.
Jak si POMOCT pří zpracování fotek?
Aplikace pro chytré telefony – nezávisle na operačním systému, máte možnost provedení základních uprav fotek pomocí výchozích aplikaci z Vašeho smartphonu.
Pixlr (https://pixlr.com/) - nezpoplatněná aplikace, která usnadní zpracování fotek, funguje z pozice prohlížeče, stačí že si založíte na stránce účet zdarma!
IrfanView (http://www.irfanview.com/) - program zdarma pro základní úpravy fotek, mimo jiné změny rozlišení, vyostření a oříznuti.
Autor:
Merkandi