Je obecně známo, že se lidí na internetu mnohem raději troufnou ke sdílení negativních názorů. Kdy je všechno v pořádku, zákazník je nejčastěji prostě s ticha, když vychází z toho, že není důvod sdělovat něco ostatním. Jakmile se ale stane něco špatného tak se špatné recenze píšou samé.
Všude tam, kde názory mohou mít pro vývoj prodeje rozhodující vliv, stojí za to vyzývat spokojené zákazníky ke zveřejňování hodnocení pro svoji firmu.
Jak na to?
Začněte se ptát
Czasem najprostsze rozwiązanie jest zarazem tym najlepszym. Jeśli do tej pory nie miałeś w zwyczaju pytać swoich kontrahentów czy klientów o ocenę transakcji z Tobą, to po prostu zacznij. Wiele osób napisze o Tobie choćby kilka ciepłych słów, jeśli tylko wyjdziesz z inicjatywą, i o to poprosisz.
Nabídněte dárek
Mělo by to být gesto vyplývající z vděčností za povedený obchod a věnovaný nám čas. Může to být například sleva na další nakup anebo bonus v podobě několika kusů často objednávaného výrobku zdarma. Takové maličkostí jsou opravdu vítané a potvrzují, že skutečně doceňujete a vážíte si svých zákazníků.
Ze zkušeností na Merkandi je jasně vidět, že recenze mají vliv a jsou významné pří rozhodování kupujících. Proto už více nezanedbávejte tento element obsluhy a snažte se získávat pozitivní komentáře od spokojených zákazníků – to se s určitostí vyplatí v podobě nových povedených obchodů.
Autor:
Merkandi