FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
20 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Blog

9 způsobů, jak najít pro svůj byznys vhodné zboží za rozumnou cenu, část 1/3

Každý velkoobchodník ví, že dobrý produkt se dobře prodává. Najít samotné zboží není obtížné, ale najít ten správný výrobek za dobrou cenu je již vyhrazeno lidem s rozsáhlými...


A, B nebo C grade. Co to znamená?

Velmi často prodejci (velkoobchodníci, diskontní prodejný, dodavatelé, distributoři) u zveřejňovaných nabídek uvádí různé kvality a původy zboží. Tyto produkty mohou být repasované, použité, nové, oprav...


COVID-19: vliv na velkoobchod a tipy od Merkandi

COVID-19, také známý jako koronavirus, je v současnosti jedním z největších překvapení roku, přispívá k významnému poklesu zisků v mnoha společnostech a v některých průmyslových odvětvích dokonce k...


Digitalizace a automatizace podnikání

Digitalizace a automatizace podnikání

V každém podnikání, stojí za to věnovat pozornost čím dal rychlejšímu technologickému pokroku ve světě. Zvedání produktivity a efektivity fungování společnosti může přinést překvapivé výsledky, c...


DPH v sítí – aneb změny DPH pro obchodování online

DPH v sítí – aneb změny DPH pro obchodování online

Vždy se hodně probírají změny DPH pro online obchodování, které navrhuje Evropská komise. Tyto změny se většinou nejvíc týkat mikropodniků, tzv start-up´ů, malých a středních podniků, a také, co je velmi důleži...


Reklamace mezinárodní zboží. Jak na to?

Reklamace mezinárodní zboží. Jak na to?

Provozování vlastního podnikání přináší zisk ale občas také komplikace, které jsou mnohem obtížnější, pokud je podnikání založeno na zahraničním obchodu a naše znalosti práva...


Jak zajistit větší bezpečnost u velkoobchodních transakci?

Jak zajistit větší bezpečnost u velkoobchodních transakci?

Bezpečnost transakci je jednou z hlavních otázek, jaké vznikají když je řeč o velkoobchodě, vývozů a dovozů zboží. Očekávaní kupujících se ve většině případů podobá těm známým z B2C trhu &nd...


Proč uvádění přesných cen je důležité?

Proč uvádění přesných cen je důležité?

Jednou s nejdůležitějších známek velkoobchodu je závislost cen na objednaném množství. Obecně každé cena může být dohodou, jestliže se kupující zaváže k velkým odběrům. Samozřejmě není výjimkou, když se...


Všechno co musíte vědět o EU DPH pří velkoobchodním nakupovaní

Všechno co musíte vědět o EU DPH pří velkoobchodním nakupovaní

Víme, že záležitostí spojené s daněmi nepatří mezí nejjednodušší, proto tolik rádi je necháváme ke kontrole účetním :-). Obzvláště složité jsou případy spojené s DPH....


Co můžete udělat, aby snížit riziko koupí padělku?

Co můžete udělat, aby snížit riziko koupí padělku?

Padělané zboží je noční můrou obchodování. Nákup takových produktů je vždy spojen ze ztrátou peněz, občas také může znamenat další potíže a vázat se z nutností předložit vysvětlení patřičný...


BEN, SHA, OUR čili typy poplatků pro zahraniční platby

BEN, SHA, OUR čili typy poplatků pro zahraniční platby

Každý, kdo alespoň jednou prováděl zahraniční platbu, setkal se s typy poplatků pří převodu. Čím jsou a s jakými následky jsou spojené? BEN - pří zadání platby veškeré náklady spojené s pla...


Dva jednoduché kroky pro zvýšení pozitivních recenzí

Dva jednoduché kroky pro zvýšení pozitivních recenzí

Je obecně známo, že se lidí na internetu mnohem raději troufnou ke sdílení negativních názorů. Kdy je všechno v pořádku, zákazník je nejčastěji prostě s ticha, když vychází z toho, že není důvod sdělovat něco...


NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.