APRIL SAVINGS
-40%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Jak jsou reklamy umístěny a seřazeny?

Na Merkandi se každý den objevují tisíce nových nabídek. Každý prodejce by si přál, aby jeho nabídky byly co nejvyšší a kupující by si přáli, aby nabídky byly co nejvíce přizpůsobeny jejich potřebám. Proto musíme učinit určitá rozhodnutí. Tyto volby jsou přísně závislé na sekci, na kterou se vztahují. Níže uvádíme, jak nabídky filtrujeme a třídíme.

  • Ve vyhledávání - nabídky jsou prezentovány podle shody vyhledávání na základě zadané fráze. Při řazení nabídek se berou v úvahu tyto prvky:
    • vyhledávací fráze - výpočet hodnoty definované fráze pro název produktu a obsah pomocí algoritmu BM25;
    • propagace – zda ​​je nabídka propagována (bez ohledu na typ propagace);
    • zda je nabídka ve Exkluzivní zóně - tyto typy nabídek jsou v seznamu výše;
    • datum zveřejnění nebo aktualizace (podle toho, co je pozdější);
    • stav nabídky - aktivní jsou nahoře, čerstvě prošlé na samém konci.
  • Databáze produktů, Exkluzivní zóna, sekce "Skladové zásoby", výpisy nabídek konkrétního velkoobchodu - nabídky jsou prezentovány od nejnovější po nejstarší podle data zveřejnění. Berou se v úvahu pouze aktivní záznamy. Výpis neovlivňují žádné další faktory.
  • Sekce Top nabídky, Kategorie/podkategorie - nabídky jsou prezentovány podle funkce hodnocení. V úvahu se berou tyto prvky:
    • propagace – zda ​​je nabídka propagována (bez ohledu na typ propagace);
    • zda je nabídka ve Exkluzivní zóně - tyto typy nabídek jsou v seznamu výše;
    • datum zveřejnění nebo aktualizace (podle toho, co je pozdější);
    • stav nabídky - aktivní jsou nahoře, čerstvě prošlé na samém konci.
  • Sekce "Nejpopulárnější nabídky" - je prezentováno 6 nejčastěji zobrazovaných nabídek za posledních 30 dní seřazených podle počtu zobrazení.

Kromě toho se ve výpisech objevují propagované nabídky. Merkandi poskytuje uživatelům následující formy propagace nabídek:

  • Nejlepší nabídka týdne -Nabídka je zobrazena na domovské stránce ve vyhrazené sekci. Sekce může obsahovat až 10 nabídek najednou a zobrazují se střídavě. Při absenci nabídek propagovaných uživateli jsou uvedeny nejoblíbenější nabídky.
  • Top nabídka v kategorii - nabídka se zobrazuje ve vyhrazené sekci nad výpisem. 5 nabídek se zobrazuje v rotujícím formátu. Propagace probíhá v kategoriích i podkategoriích. Pokud neexistují žádné propagované nabídky - sekce není viditelná.
  • Rozlišení na Merkandi - nabídka se v inzerátech zobrazuje barevným zvýrazněním. Tato forma propagace nemá množstevní omezení.
  • Zvýraznit v kategorii – nabídka se zobrazuje v horní části seznamu kategorií a podkategorií, ale to se provádí zadáním vyšší hodnoty. To znamená, že nabídka nemusí být vždy nahoře – záleží na počtu nabídek propagovaných touto možností
NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.