§ 1 Obecné
- Dodavatel – Merkandi LTD, dále jen Merkandi, se sídlem v Anglii, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Ředitel – podnikatel nebo soukromá osoba, která kupuje obchodní balíček.
- Balíčky pro firmy – soubor služeb a výhod ve formě balíčků poskytovaných dodavatelem.
- Náklady na službu – částka, kterou musí zákazník zaplatit, aby si mohl zakoupit obchodní balíček.
- Objednané služby – služby, které po zakoupení zůstávají v uživatelském účtu zmocnitele kdykoli k dispozici.
- Automatické služby – služby, které se aktivují automaticky a fungují bez účasti Zmocnitele.
§ 2 Rozsah poskytované služby
- Klient zadá objednávku na obchodní balíček prostřednictvím webu Merkandi. Cena balíčku a služby v něm zahrnuté jsou uvedeny přímo na webových stránkách https://merkandi.cz/packages.
- Po zaplacení balíčku objednaného zmocnitelem obdrží zhotovitel potvrzovací zprávu. Od té doby v závislosti na typu služby:
- U objednaných služeb – klient má neomezené množství času na vyplnění servisního formuláře, který zahájí poskytování služby
- U automatických služeb – služby se aktivují automaticky v účtu zmocnitele.
- Objednatel zakoupením Balíčku pro firmy rovněž přijímá podmínky služeb obsažených v balíčcích. Dostupnost jednotlivých obchodních podmínek:
- Služba se považuje za dokončenou, když zákazník obdrží e-mailem potvrzení o aktivaci balíčku.
- V případě, že zhotovitel nebude moci spustit balíček služeb, je částka zaplacená za službu vrácena na účet zákazníka do 3 pracovních dnů. Náhrada se provádí stejnou formou jako platba provedená Zákazníkem za službu. Nebude-li možné takové vrácení provést, bude zhotovitel kontaktovat objednatele za účelem sjednání jiné formy vrácení. &Nbsp;
- Balík služeb je k dispozici po neomezenou dobu s tím, že jeho využití je možné pouze v případě, že Zmocnitel má aktivní účet na platformě Merkandi.
- Zhotovitel informuje, že některé služby zahrnuté v balíčcích pro firmy jsou zaměřeny na uživatele s aktivní možností prodeje. Zmocnitel, který nemá aktivní prodejní opci, je nesmí využít, dokud nebude společnost ověřena a uvedená opce aktivována. Odmítnutí aktivace nebo deaktivace prodejní opce z jakéhokoli důvodu neopravňuje Zmocnitele požadovat vrácení peněz za nákup balíčku. &Nbsp;
§ 3 Návraty
- Zákazník má možnost vrátit poplatek za poskytnutou službu do 100 kalendářních dnů od data objednání služby. Po 100 kalendářních dnech od data objednání služby nemá Zákazník nárok na vrácení peněz.
- Podmínkou vrácení je nezahájení plnění požadovaných služeb. Okamžikem vyplnění servisního formuláře zaniká právo na vrácení s výjimkou situace uvedené v písm. 6 § 2 a pt. 1, 2 a 3 oddíl; 4.
- Za účelem vrácení peněz by měl Objednatel kontaktovat Kancelář zákaznických služeb Merkandi, jejíž kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webové stránce: https://merkandi.pl/contact.
- Zhotovitel si vyhrazuje, že v případě změny obsahu balíku může objednatel požádat o náhradu poměrné části ceny služby ve vztahu k pořizovací ceně celého balíku.
- li>
§ 4 Stížnosti
Zhotovitel umožňuje zahájit reklamační řízení v následujících případech:
- Balík služeb nebyl aktivován v účtu zmocnitele.
- Služby jsou vadné nebo již nejsou dostupné jako součást balíčku kvůli změnám provedeným dodavatelem.
- Klient obdržel nabídky na jiné zboží, než je uvedeno v objednávce.
Chcete-li podat stížnost, kontaktujte kancelář zákaznických služeb Merkandi. Kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webových stránkách: https://merkandi.pl/contact. V obsahu reklamace je příkazce povinen uvést své úplné údaje, kontaktní údaje, číslo uhrazené faktury a uvést alespoň jeden z výše uvedených případů opravňujících k zahájení reklamačního řízení ze strany Merkandi.
§ 5 Závěrečná ustanovení
V záležitostech, na které se nevztahují tato Pravidla, platí Všeobecné obchodní podmínky Merkandi a příslušné právní akty.