§ 1 Obecná ustanovení
- Dodavatel – Merkandi LTD, dále jen Merkandi, se sídlem v Anglii, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Objednatel - podnikatel nebo soukromá osoba objednávající službu automatického obnovování nabídek.
- Služba automatického obnovování nabídek - dále jen služba spočívá v obnovování každé vybrané nabídky - prodeje na webu ve stanovených intervalech. Službu zajišťuje Dodavatel.
- Cena služby – částka, kterou musí zákazník zaplatit, aby mohl provést službu automatického obnovování nabídek.
§ 2 Rozsah poskytované služby
- Objednatel zadá objednávku na automatické obnovení nabídek prostřednictvím webu Merkandi. Cena služby je uvedena na stránce objednávky služby a vztahuje se na časově neomezené automatické obnovování prodejních nabídek zveřejněných na platformě.
- Po zaplacení objednané služby objednatelem obdrží zhotovitel zprávu potvrzující aktivaci služby. Od tohoto okamžiku je služba aktivní a Zákazník může přistoupit k zařazení služby do každé ze zveřejněných i nově zveřejněných prodejních nabídek.
- Služba funguje zcela automaticky, bez účasti Zákazníka.
- Klient má právo požádat o deaktivaci služby na jakékoli období a kdykoli ji znovu aktivovat.
- Služba je funkční od okamžiku, kdy si ji zakoupíte. Prodejní nabídky zveřejněné před nákupem nebudou automaticky aktualizovány. Službu pro tyto nabídky musí zmocnitel spustit sám.
- Službu je možné využívat po neomezenou dobu s tím, že její využívání je možné pouze v případě, že Zmocnitel má aktivní účet na platformě Merkandi a má aktivní možnost prodeje.
§ 3 Vrací
- Zákazník má možnost vrátit poplatek za poskytnutou službu do 100 kalendářních dnů od data objednání služby. Po 100 kalendářních dnech od data objednání služby nemá Zákazník nárok na vrácení peněz.
- Podmínkou vrácení je, že služba nebyla spuštěna. Okamžikem vyplnění servisního formuláře zaniká právo na vrácení s výjimkou situace uvedené v písm. 6 &sek; 2 a pt. 1, 2 a 3 &část; 4.
- Za účelem vrácení peněz by měl Objednatel kontaktovat Kancelář zákaznických služeb Merkandi, jejíž kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webové stránce: https://merkandi.pl/contact.
§ 4 Stížnosti
Dodavatel umožňuje zahájit reklamační řízení v následujících případech:
- Služba nebyla poskytnuta v deklarovaném termínu, objednatel nahlásil zhotoviteli chybu a tato nebyla v deklarovaném termínu opravena
Chcete-li podat stížnost, kontaktujte kancelář zákaznických služeb Merkandi. Kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webových stránkách: https://merkandi.pl/contact. V obsahu reklamace je příkazce povinen uvést své úplné údaje, kontaktní údaje, číslo uhrazené faktury a uvést alespoň jeden z výše uvedených případů opravňujících k zahájení reklamačního řízení ze strany Merkandi. /> Zhotovitel je povinen reklamaci posoudit do 30 dnů ode dne potvrzení přijetí žádosti.
§ 5 Závěrečná ustanovení
V záležitostech, na které se nevztahují tato Pravidla, platí Všeobecné obchodní podmínky Merkandi a příslušné právní akty.