FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
20 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Pravidla automatického obnovování nabídek služby

§ 1 Obecná ustanovení

  1. Dodavatel – Merkandi LTD, dále jen Merkandi, se sídlem v Anglii, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Objednatel - podnikatel nebo soukromá osoba objednávající službu automatického obnovování nabídek.
  3. Služba automatického obnovování nabídek - dále jen služba spočívá v obnovování každé vybrané nabídky - prodeje na webu ve stanovených intervalech. Službu zajišťuje Dodavatel.
  4. Cena služby – částka, kterou musí zákazník zaplatit, aby mohl provést službu automatického obnovování nabídek.

 

§ 2 Rozsah poskytované služby

  1. Objednatel zadá objednávku na automatické obnovení nabídek prostřednictvím webu Merkandi. Cena služby je uvedena na stránce objednávky služby a vztahuje se na časově neomezené automatické obnovování prodejních nabídek zveřejněných na platformě.
  2. Po zaplacení objednané služby objednatelem obdrží zhotovitel zprávu potvrzující aktivaci služby. Od tohoto okamžiku je služba aktivní a Zákazník může přistoupit k zařazení služby do každé ze zveřejněných i nově zveřejněných prodejních nabídek.
  3. Služba funguje zcela automaticky, bez účasti Zákazníka.
  4. Klient má právo požádat o deaktivaci služby na jakékoli období a kdykoli ji znovu aktivovat.  
  5. Služba je funkční od okamžiku, kdy si ji zakoupíte. Prodejní nabídky zveřejněné před nákupem nebudou automaticky aktualizovány. Službu pro tyto nabídky musí zmocnitel spustit sám.
  6. Službu je možné využívat po neomezenou dobu s tím, že její využívání je možné pouze v případě, že Zmocnitel má aktivní účet na platformě Merkandi a má aktivní možnost prodeje.

 

§ 3 Vrací

  1. Zákazník má možnost vrátit poplatek za poskytnutou službu do 100 kalendářních dnů od data objednání služby. Po 100 kalendářních dnech od data objednání služby nemá Zákazník nárok na vrácení peněz.
  2. Podmínkou vrácení je, že služba nebyla spuštěna. Okamžikem vyplnění servisního formuláře zaniká právo na vrácení s výjimkou situace uvedené v písm. 6 &sek; 2 a pt. 1, 2 a 3 &část; 4.
  3. Za účelem vrácení peněz by měl Objednatel kontaktovat Kancelář zákaznických služeb Merkandi, jejíž kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webové stránce: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Stížnosti

Dodavatel umožňuje zahájit reklamační řízení v následujících případech:

  1. Služba nebyla poskytnuta v deklarovaném termínu, objednatel nahlásil zhotoviteli chybu a tato nebyla v deklarovaném termínu opravena

Chcete-li podat stížnost, kontaktujte kancelář zákaznických služeb Merkandi. Kontaktní údaje jsou k dispozici v záložce kontakt na webových stránkách: https://merkandi.pl/contact. V obsahu reklamace je příkazce povinen uvést své úplné údaje, kontaktní údaje, číslo uhrazené faktury a uvést alespoň jeden z výše uvedených případů opravňujících k zahájení reklamačního řízení ze strany Merkandi. /> Zhotovitel je povinen reklamaci posoudit do 30 dnů ode dne potvrzení přijetí žádosti.

 

§ 5 Závěrečná ustanovení

V záležitostech, na které se nevztahují tato Pravidla, platí Všeobecné obchodní podmínky Merkandi a příslušné právní akty.

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.