FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pro roční REGISTRACI
akce nelze kombinovat
20 Počet zbývajících slev
Platforma č. 1 na trhu
Platforma
č. 1 na trhu

Jak přidat svoji nabídku?

Chcete-li přidat nabídku, musíte být PREMIUM členem Merkandi a ověřit svou společnost u nás. Chcete-li zahájit ověřování, stačí nahrát požadované dokumenty do vašeho uživatelského účtu nebo je odeslat e-mailem. Jakmile bude ověřovací proces dokončen s kladným výsledkem, budete mít aktivované možnosti prodeje a budete moci vypisovat nabídky na Merkandi. Pamatujte, že je to jedna z funkcí vašeho účtu, takže když vyprší platnost vašeho uživatelského účtu, již nebudete mít možnost uvádět produkty na webu.


Aby přidat nabídku: přihlaste se na stránce Merkandi a jdete na svůj účet. Na ploše v Ovládacím panelu účtu se zobrazí nabídky, které jsme v minulostí přidali, a po levé straně bude oranžové tlačítko ''Přidat nabídku''. Samotny proces přidáni nabídky se skládá z následujících po sobě kroků:


1. Informace o výrobku;
2. Platnost nabídky; 
3. Detaily zakázky;
4. Popis nabídky;
5. Způsob platby a doprava; 
6. Fotky; 
7. Přílohy a media;

Ad.1. Vyplňte formulář za účelem přidaní co největšího počtu informaci o výrobku, zvolte obchodní oblastí a podkategorie, do které spadá výrobek, dále označte do jaké skupiny zboží patří (nové,použité, poškozené, mix/retourware, repasované, outlet) a uveďte zemi (zemí, ve které se výrobek nachází).

Pak jsou v teto kategorii také polička jako ID zboží (interní identifikační číslo), EAN i TARIC kódy nebo značka. 

Pro usnadnění vyhledávaní nabídek potencionální zákazníky, prodejci by měli uvádět co nejvíc podrobných informací o výrobku. Z toho důvodu všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná. 

Ad.2. Určujeme orientační platnost nabídky např. nabídka platná 30 dnů nebo nabídka platí do... Po uplynuti teto lhůty, nabídka změní stav na archivní – bude se zobrazovat s informací, že byla přidaná před X dny. Pro opětovné uplatnění stačí použit možnost „aktivovat“ v seznamu nabídek.

Ad.3. Doplňujeme další údaje o výrobků jako je: dostupné množství, minimální množství do zakázky, měřící jednotka a cena. Závislé na zvolených hodnotách, změní se prezentace polí (např. Když zvolíte „Cena: po dohodě“ zmizí pole pro zadaní měny nebo jednotky). 

Ad.4. Doplňujeme předmět, obsah a klíčová slova pro nabídku. V jednotlivých záložkách můžeme doplnit všechna pole v jednotlivých jazycích. Nezapomeňte, že když zvolíte např. verzí českou, německou a anglickou, to předmět, obsah nabídky a také popis výrobku musí být přeloženy a doplněny do všech poli ve všech vybraných jazycích.

Je také moc důležité aby v popise a na přiložených fotkách nebyly žádné kontaktní údaje (jako je telefonní číslo, e-mail, stránky www, logo firmy). Do popisu nabídky také zadavme klíčová slova pro popis výrobku.

Ad.5. V další fází vkládaní nabídky uvádějte informace podporovaných způsobu platby (převod, hotovost, platba online) a také poskytovaných způsobu dopravy (vlastní odběr, zahraniční zásilka, tuzemska zásilka). Nejsou to sice povinná pole, nicméně vezměte na vědomi, že čím více podrobností o výrobku, v tom mimo jiné o dopravě a platbě a více fotek o to větší bude zájem o Vaší nabídku.

Ad.6. Pří vkládaní fotek výrobku myslete na to, že první přiložená fotka vždy bude hlavním obrázkem. Další důležitou věci je formát fotek – čím je větší tím vyšší atraktivita nabídky a v souvislostí s tím větší zájem. 

Ad.7. Pokud se jedna o známy výrobek a máte k dispozicí video zobrazující popis jeho použiti/ recenzí, pak můžete v poli Video URL přidat adresu odkazující na o video na Youtube nebo Vimeo. Do popisu výrobku můžete přiložit 1 soubor navíc. Například může to být tabulka se seznamem nabízených výrobků, ceník, atp. (zde jsou povolený formáty souborů PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maximální velikost 5MB). 

Po doplnění všech povinných poli nabídku můžete nabídku uložit jako návrh (v případě, že ještě nechcete ji zveřejňovat a jen uložit úpravy), zveřejnit na stránkách nebo  zveřejnit a přejít k možnostem propagaci, díky čemu zvednete viditelnost nabídky

Na výběr jsou následující možností propagace:
-Hit týdne na Merkandi,
-Top nabídky na Merkandi,
-Zvýraznění na Merkandi
-Top nabídka z vybrané obchodní oblastí 
-Zvýraznění v vybrané obchodní oblastí 

Uvedené náklady na propagaci platí pro jednu jazykovou verzí. Propagace nabídek není povinná, nicméně díky zvýraznění nabídka víc vynikne.


 

Potřebujete pomoct?

Přihlaste se k odběru BEZPLATNÉHO newsletteru – zůstaňte v obraze!

Nenechte si ujít denní informace o nových produktech a novinkách na Merkandi. Chcete-li začít, získejte při registraci slevový kód.