FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
9 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Jak prodávat na Merkandi?

Velkoobchodníci, výrobky, distributoři, kteří hledají nové příležitosti a trhy pro prodej svých výrobků, zakládají na platformě Merkandi účet Premium a po úspěšném prověření živnostenské činnosti je jim nadána možnost vkládaní nabídek na zboží nadvýroby, dražeb, zbytkových sérii, zákaznících vrátek atp.
Velmi důležitým faktorem, který ve velké míře může ovlivnit rychlost prodeje zboží, je způsob presentace firmy a její výrobku na platformě Merkandi. Zde je několik tipů, které můžou být pomocné při oslovení širokého okruhu potencionálních zájemců a ve výsledku urychlení samotné prodeje:

1. Správně napsány profil firmy na platformě Merkandi - je důležité dbát na to, aby profil velkoobchodu, který uvidí přihlášení uživatele  Merkandi, byl doplněný všemi možnými údaji. Především vždy měl by obsahovat aktuální kontaktní údaje. Doporučuje se uvést plnou adresu, po případě adresu skladu, webovou stránku společnosti, dále kontaktní osoby, na které se můžou zájemci obracet – jména, telefonní čísla na pevnou linku a mobil, fax, e-mail, eventuálně skype a také jazyk kontaktní osoby, ve kterém kupující bude obsloužen. Důležitou věci je také uvedení informaci o platební podmínkách, způsobu dodání - v záložce Můj účet - Údaje velkoobchodu, je třeba zadat způsoby platby a druh dopravy. Stoji za to, v poli Další informace, popsat několika větami profil provozovanou činnost, zmínit obchodní oblast, skupinu výrobků a další cenné informace, které můžou upřednostnit firmu před jinými prodejci.

2. Pravidelné vkládaní nabídek - doporučuje se pravidelně vkládat nabídky na  Merkandi, dle vlastního rozvrhu. Je třeba mít na vědomi, že zákazníci se kterými spolupracujeme nebo v budeme spolupracovat v blízké budoucnosti, si velmi váží dodavatelů, kteří pravidelně aktualizuji svůj sortiment. Není jednoduché zde určit nějakou hranici, ale větší výskyt velkoobchodníka na webu, projevující se ve formě novách nabídek, účinkuje větším zájmem zákazníků, kteří prostřednictvím newslettera jsou denně informovaní o novinkách na Merkandi. Závisle na druhu nabízeného sortimentu - měly by to být různé nabídky na různé výrobky, zveřejňované v různých obchodních oblastech (samozřejmě volba obchodní oblastí je totožná s nabízeními výrobky).

3. Správná prezentace zboží v nabídce - se může ukázat rozhodující, proto je tak důležité aby zboží, které chceme prodat bylo opatřeno podrobným popisem. Dobrou praxi je používaní popisů, které jsou věcné, konkretní, přehledné, bez chyb, ze zaměřením na cíl a co nejvíce objektivní. Třeba, pokud náš výrobek má nějaké vady, nebojme se je popsat – přece pro zboží typu B-Ware, C-Ware i Retourware je široká skupina odběratelů, kteří často hledají výrobky mající menší čí většími vady.

4. Nejdůležitějšími elementy dobrého popisu nabídky jsou její předmět a popis zboží - měly být věcné a přesné. Předmět by neměl obsahovat obecné fráze jako například Levně prodám nebo Akce, kup teď. Stačí, že uvedeme jen to, co skutečně prodáváme, protože potencionální zákaznici, hledající konkretní výrobek, pří použiti vyhledávače na webu Merkandi, jen tehdy mají šancí hned najít náš inzerát. Předmět by měl obsahovat par nejdůležitějších, popisujících naše boží, klíčových slov, včetně značky a původu zboří (exekuční dražba, likvidace, nadvýroba, atd.)

Popis výrobku měl by působit na kupujícího skutečným dojmem nabízeného zboží. V první řadě je třeba poukázat na pozitivní stránky výrobku/ stocku a výhody z jeho nákupu (např. Možnost slevy pro větší odběry, na území EU doprava zdarma pří objednávce nad určitou částku, možnost zaslaní vzorků, atp.). V další části popisu je třeba zmínit připadne vady zboží (není originální obal, drobné známky používání, výrobní vady atd.). Velmi důležitou složkou nabídky jsou fotky zboží - hlavní fotka by měla zobrazovat zboží atraktivním způsobem, tak aby upoutávala pozornost návštěvníků platformy. Fotku hnědé krabice nebo prázdné palety je lepe nahradit kvalitními snímkami vybraných výrobků, které jsou předmětem nabídky. Místo katalogových snímků doporučuje se vkládat skutečné fotky fotky výrobků, protože to navíc zvedá věrohodnost inzerátu.

5. Zveřejňovaní nabídek v různých jazykových verzích - platforma Merkandi je vedena v několika jazycích. Nabídky vkládané ve všech jazykových verzích jsou optimalizovaný v Google, Yandex, Bing i Yahoo. Pokud prodejce stoji o získaní co největšího počtu zájemců, měl by zveřejnit svůj inzerát po vložení překladů (např. Pomoci Google translator) ve všech dostupných jazykových verzích Merkandi.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.