FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
14 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Musím odpovídat na zprávy z servisu?

Poskytování zákaznických služeb na vysoké úrovní patři mezí základní povinností obchodníka, který stojí o prodej svých výrobků a navázaní kvalitních obchodních vztahů. Jednou z nejčastějších chyb ve velkoobchodní oblastí je zanedbávání reakce na zprávy od kupujících / prodejců. Merkandi je mezinárodní platformou, na které klademe velký důraz na řádný kontakt a obchodní vztahy mezi uživateli. V zájmu zajištění vysoké úrovně služeb se mimo jiné staráme o ukazatele a statistiky odpovědi na zprávy. Pokud tedy mate ve svém uživatelském panelu nepřečtené a nezodpovězené zprávy, můžete od nás dostávat oznámení.

Proč to děláme?

  • Abychom Vás upozornili na nepřečtené zprávy - někdy se stane, že zprávy skončí v nevyžádané poště jako spam, a tímto jsou přehlédnuty. Staráme se o to, aby Vám žádná zpráva neunikla.
  • Abychom Vás poučili o dobrých obchodních praktikách - mnoho lidí si neuvědomuje, že nereagování na zprávy může mít negativní dopad na jejich podnikání. Snažíme se vysvětlit, proč je odpověď na zprávy tak důležitá.
  • Aby podpořit Váš prodej - pokud dnes neodpovíte, uživatel nemusí mít o Vaši nabídku zájem za týden. Chcete-li maximalizovat prodej, musíte každého obsloužit.
Proč je to důležité?
Představte si, že provozujete obchod. Váš obchod navštívil zákazník a položil otázku. V kolika případech jste narazili na situaci, kdy prodavač předstírá, že nevidí zákazníka? S takovou situací jsme se nesetkali, tak proč by se to mělo lišit v obchodovaní přes internet? Jak jsme již dřív zmínili, pokud zákazník dnes nedostane odpověď, pak příště nemusí napsat vůbec. Proto je lepší odpovědět alespoň „Nemám zájem“, „Ne, děkuji“ atd., než nic napsat. Taková krátká informace Vám zabere několik vteřin, ale neodradí zákazníka tak, jako absence odpovědi.
 
Můžeme požadovat odpověď?
Nemůžeme, protože naším cílem je informovat uživatele a zvýšit míru odezvy. Nemůžeme Vás však nutit, abyste odpověděli, ale vždy Vás budeme kontaktovat pro nezodpovězené zprávy. Pokud od Vás nedostaneme odpověď, vyzveme Vás, abyste nás kontaktovali. Pokud do dvou týdnů nedostaneme žádnou odpověď, vyhrazujeme si právo deaktivovat možnost prodejce ve Vašem účtu.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.