Poskytování zákaznických služeb na vysoké úrovní patři mezí základní povinností obchodníka, který stojí o prodej svých výrobků a navázaní kvalitních obchodních vztahů. Jednou z nejčastějších chyb ve velkoobchodní oblastí je zanedbávání reakce na zprávy od kupujících / prodejců. Merkandi je mezinárodní platformou, na které klademe velký důraz na řádný kontakt a obchodní vztahy mezi uživateli. V zájmu zajištění vysoké úrovně služeb se mimo jiné staráme o ukazatele a statistiky odpovědi na zprávy. Pokud tedy mate ve svém uživatelském panelu nepřečtené a nezodpovězené zprávy, můžete od nás dostávat oznámení.
Proč to děláme?
- Abychom Vás upozornili na nepřečtené zprávy - někdy se stane, že zprávy skončí v nevyžádané poště jako spam, a tímto jsou přehlédnuty. Staráme se o to, aby Vám žádná zpráva neunikla.
- Abychom Vás poučili o dobrých obchodních praktikách - mnoho lidí si neuvědomuje, že nereagování na zprávy může mít negativní dopad na jejich podnikání. Snažíme se vysvětlit, proč je odpověď na zprávy tak důležitá.
- Aby podpořit Váš prodej - pokud dnes neodpovíte, uživatel nemusí mít o Vaši nabídku zájem za týden. Chcete-li maximalizovat prodej, musíte každého obsloužit.