FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
25 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Pokročilé hledaní na Merkandi

Najít zajímavé zboží za dobrou cenu je často dost obtížné. Zvláště kdy je na výběr několik tisíc nabídek. Aby to usnadnit vytvořili jsme pokročilé hledaní.

Na stránce  Merkandi, v horní častí, se nachází funkce vyhledávaní. Složi k hledání výrobku v naším servisu. Stačí zadat hledanou frázi a kliknout na “lupu” nebo potvrdit klávesou ENTER. Po tom kroku výsledky Vašeho hledání se zobrazí na podstránce pokročilého hledání, kde je možnost zadat filtr hledaní podle různých kriterii.

Pokročile hledání obsahuje následující možností:

- hledání podle států, ve kterém se nachází zboží;

- hledání podle obchodní oblastí (kategorií) ;

- hledání podle skupiny zboží (více informaci na téma skupin zboží najdete na podstránce https://merkandi.cz/info/co-to-jest-retour/9);

- hledání podle frází, používá předmět, popis a klíčová slova z nabídky;>

Nezapomeňte, že čím více parametrů bude určeno tím přesnější bude výsledek vyhledávaní. Přesnost a preciznost je spojená z menším počtem zobrazených nabídek. Pravě proto je důležité si rozmyslet zadaní filtrů při pokročilém vyhledávání.

Příklad:

Chcete vyhledat energeticky nápoj značky  Red Bull.>

Když zadáte jen "Red Bull" zobrazí se všechny nabídky, které obsahuji hledanou frází (buďto v předmětu, obsahu a/nebo klíčových slovech).

Pokud ovšem chcete zúžit výběr nabídek na konkretní zemí např. Polska, pak musíte vybrat stát z menu po levé straně.

Pokročilé hledání je důležitým faktorem  Merkandi, která umožňuje přesně a snadno najít nabídky. Aby ještě vylepšit hledání nejzajímavějších nabídek doporučujeme seznámit se funkci přidávání velkoobchodníků do oblíbeních a sledování nabídek.

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.