Velkoobchodní obchodní platforma Merkandi nabízí Yout dva základní typy uživatelských účtů: STANDARD a PREMIUM. Vlastnosti obou z nich jsou úzce spojeny s potřebami a požadavky uživatelů.
STANDARDNÍ účet
Tento účet byl vytvořen pro ty uživatele, kteří potřebují jednoduchý a pohodlný přístup k ověřeným evropským velkoobchodníkům s běžnými produkty a likvidačními sklady, koncovými sklady, zkrachovalými sklady a předzásobami. STANDARDNÍ uživatel má plný přístup do databáze velkoobchodů, kde najde kontaktní informace na velkoobchodníky z Merkandi. Všechny tyto kontaktní údaje lze nalézt v profilu velkoobchodníka a zahrnují adresu společnosti, adresu skladu, telefonní čísla a čísla mobilních telefonů, e-mailové adresy a adresu URL webových stránek velkoobchodu. Kupující tak může rychle komunikovat s velkoobchodníkem a ptát se ho na konkrétní nabídku, zaslat mu vlastní poptávku nebo jakýkoli jiný obchodní návrh.
PREMIUM účet
Tento typ účtu mohou používat jak kupující, tak prodejci velkoobchodních produktů, výprodejových zásob, přebytečných zásob a výprodejových zásob. Stejně jako účet STANDARD, i PREMIUM Vám umožní přístup do databáze velkoobchodů, která však zahrnuje i některé doplňující informace, které nejsou uživatelům STANDARD k dispozici.
Mezi tyto dodatečné informace patří:
- Blacklist velkoobchodníků - seznam nespolehlivých velkoobchodníků, kteří se dopustili podvodu nebo zneužití. Většina z nich stále aktivně hledá nové oběti na internetu pod změněnými názvy společností.
- Systém názorů - PREMIUM uživatelé mohou přidávat názory na velkoobchody a hodnotit obchody s nimi, včetně jejich spolehlivosti a úrovně profesionality.
Další velmi důležitou funkcí PREMIUM účtu je možnost výpisu nabídek na Merkandi. Možnosti prodeje jsou dostupné pro ty PREMIUM členy, kteří si u nás ověří své firmy. Po ověření může uživatel vypisovat nabídky pomocí intuitivní a snadno použitelné funkce „Přidat nabídku“. Pro každou z nabídek může uživatel také nahrát obrázky a soubory. Konečně je každému prodejci k dispozici profesionální showroom, kde si kupující mohou prohlédnout některé podrobné informace o jeho firmě, včetně kontaktních údajů na jeho obchodní oddělení.