FLASH SALEFLASH SALE
-20%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat
14 Počet zbývajících slev

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Systém komentářů na Merkandi

Komentáře na platformě vystavuji  prodejcům kupující. V závislosti na typu a počtu, komentáře mohou budit důvěru ve Vaše podnikání a zvýšit prodej nebo naopak odradit potenciální zákazníky. Jak systém komentářů Merkandi funguje? Níže naleznete praktické tipy.

Jak funguji komentáře na Merkandi?

Každý kupující má právo vydat jeden komentář k jedné transakci uskutečněné do 2 měsíců od data vystavení faktury. Komentář může být  - pozitivní, neutrální nebo negativní. V případě prvních dvou je zveřejnění okamžité a velkoobchodník obdrží oznámení o novém komentáři zveřejněném na jeho profilu. V případě negativního – komentář jde přes nás tým. Pokud je správně formulován, přesune se do fronty očekávajících k publikací a prodejci bude zasláno systémové oznámení. Každý velkoobchodník má od té doby 7 dní na to, aby měl šanci vyřešit záležitost s kupujícím nebo nám oznámit, že transakce neproběhla. Pokud během této doby kupující nahlásí storno komentáře nebo nebudeme schopni získat důkazy o transakci po nahlášení její absence velkoobchodníkem - odstraníme komentář a informujeme obě strany. V opačném případě bude zveřejněn po 7 dnech a velkoobchodník obdrží oznámení.

 
Druhým elementem systému komentářů je hodnocení prodejce ze 4 kategorií:
- shoda výrobku s popisem
- kontakt s prodejcem
- dodací lhůta
- náklady na dopravu
Každá z těchto kategorií může být hodnocena od 1 do 5 hvězdiček. Průměr všech hodnocení se pak zobrazí v profilu prodávajícího.
 

Mohu ze svého profilu odstranit negativní komentář?
Každý komentář může být odstraněn, pokud nám kupující nahlásí, že spor byl pozitivně uzavřen a   kupující s prodejcem se shodli na řešení. V odůvodněných případech odstraníme komentář, když se ukáže, že k transakci nedošlo. V ostatních případech se neúčastníme sporů již jsou předmětem komentářů. Každý kupující má možnost zanechat negativní komentář a velkoobchodník, kromě opodstatněných výjimek, nemá právo požadovat o odstranění  komentáře.

Dobré jméno v podnikání a vyhýbání se negativním komentářům
Negativní komentáře mají nepochybně negativní dopad na prodej a důvěru zákazníků. Doporučujeme proto každému velkoobchodníkovi získávat pozitivní komentáře od prvního dne. Existuje několik důvodů proč stoji za to se snažit:
- pozitivní komentáře zvyšují důvěryhodnost prodejce
- i když obdržíte negativní komentář, pozitivní komentáře snižují jeho sílu a umožňují Vám udržet si dobrou pověst na vysoké úrovni
- velké množství pozitivních komentářů generuje vyšší tržby


Jak povzbudit kupující, aby zanechávali komentáře?
Obvykle není třeba nikoho povzbuzovat, aby zveřejňoval negativní komentář, zatímco v případě pozitivních zkušeností často kupující není ochoten se podělit o svůj názor. Doporučujeme proto několik tipů pro získávání pozitivních názorů:
- sleva pří další objednávce / objednávkách 
- pozornost ve formě dárku přidaného do objednávky
- nabídka kvalitnějšího zboží jako náhrada za už vystavený negativní komentář.

Co dělat, když kupující zveřejnil nespravedlivý komentář?
Pokud je komentář z nějakého důvodu nespravedlivý a nepravdivý, má každý prodávající příležitost odpovědět na něj. V takové situaci se také objeví odpověď pod komentářem, který umožní potenciálním kupujícím poznát názor obou stran na transakci a dá příležitost se bránit proti nepoctivým kupujícím. Je ještě jedna důležitá věc, která stojí za zmínku. Merkandi je platforma založená v mnoha různých zemích a v mnoha jazycích. Pokud obdržíte komentář, bez ohledu na jazyk jeho zveřejnění, naši odborníci jej přeloží do všech ostatních dostupných jazyků. Tímto způsobem jestliže získáté pozitivní  hodnocené, bude ono dostupné  ve všech verzích. Stejná situace je samozřejmě i u negativních a neutrálních komentářů. Doporučujeme všem, aby používali systém komentářů k odměňování velkoobchodníků za profesionálně prováděné transakce a aby varovali ostatní před nepoctivými dodavateli. Komentáře i hodnocení prodeje v případě dohody se zákazníkem vždy přinášejí pozitivní výsledky pro obě strany transakce.


Byl jsem podveden, mohu udělat něco jiného než napsat negativní komentář?
Díky tomu, že ověřujeme své prodejce, ověřujeme pravost zboží a umožňujeme uživatelům zveřejňovat komentáře, výrazně zvyšujeme bezpečnost transakcí na naší platformě. Existují však situace, kdy prodejci nedodržují smluvní podmínky z různých důvodů. V tomto případě je prvním krokem, který by měl kupující učinit, zveřejnění negativního komentáře v profilu prodávajícího - obvykle to stačí k úspěšnému dokončení transakce.

Pokud komentář nepřinesl očekávaný výsledek, měl by kupující záležitost nahlásit na místní policejní stanici. Stojí za to mít sadu dokumentů potvrzujících všechny fáze transakce. Další informace k tomuto tématu naleznete v naší příručce kde najdete tipy pro dobré obchodování.

Vzhledem k tomu, že nezprostředkováváme transakce mezi uživateli, a neučastníme se sporů, veškerá opatření z naší strany mohou být zahajený až po obdržení potvrzení o podání oznámení policii. O takové oznámení můžete požadat při hlášení událostí na policii.

 

Potřebujete pomoct?

NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.