HELLO SPRING
-30%
REGISTRACE a OBNOVENÍ na 1 rok
akce nelze kombinovat

Nejlepší stockové nabídky akcií ze 150 zemí

Více než 100 000 spokojených uživatelů

Nabídky levnější až 90% výchozí ceny

Přímý kontakt na prodejce a velkoobchody

Blog

Zakládáme butik nebo obchod s oblečením - odkud odebírat zboží?

Zakládáme butik nebo obchod s oblečením - odkud odebírat zboží?

Mít vlastní podnikání je sen většiny lidí. Mnoho z nich si ale neuvědomuje jaka odpovědnost spočívá na majiteli. Tento článek má za účel pomoci shrnout základní znalostí o tom, co obnáš&ia...


Cena za kus nebo za celkové množství?

Cena za kus nebo za celkové množství?

V případě některých nabídek - obzvláště stoků, zboží z rozprodeje majetku nebo nadnormativních zásob - částkou praxi jsou ceny uváděné za celý sortiment. Je to rozhodně jednodušší a rychlej&scaro...


Obchod B2B a B2C - jen jedno písmeno a několik rozdílů

Obchod B2B a B2C - jen jedno písmeno a několik rozdílů

Zkratky "B2B" a "B2C" i když vypadají podobně, tak popisují zcela odlišné odnože obchodu. B2C není nic jiného jak maloobchod, zatímco B2B – velkoobchod a také vývoz a dovoz. V B2C obchodě smluvními s...


Incoterms, Mezinárodní pravidla obchodu

Incoterms, Mezinárodní pravidla obchodu

U mnoha nabídek jste se určitě setkali ze zkratkami, kterých význam není zcela jasný. Tyto zkrátky se přede vším objevuji vedle cen a lokace výrobků. Nejčastěji jsou to podmínky prodeje, z angličtiny „incoterms“ a pouk...


Dobrá fotka dokáže zvednout prodej!

Dobrá fotka dokáže zvednout prodej!

O atraktivitě nabídky rozhoduje mnoho faktorů – některé můžeme ovlivnit, a některé ne. Jednou z věcí, kterou každopádně udělat můžete, je vylepšit vzhled nabídky, díky zpracování fotek zboží. Musíte vědět, že k...


Dva jednoduché kroky pro zvýšení pozitivních recenzí

Dva jednoduché kroky pro zvýšení pozitivních recenzí

Je obecně známo, že se lidí na internetu mnohem raději troufnou ke sdílení negativních názorů. Kdy je všechno v pořádku, zákazník je nejčastěji prostě s ticha, když vychází z toho, že není důvod sdělovat něco...


BEN, SHA, OUR čili typy poplatků pro zahraniční platby

BEN, SHA, OUR čili typy poplatků pro zahraniční platby

Každý, kdo alespoň jednou prováděl zahraniční platbu, setkal se s typy poplatků pří převodu. Čím jsou a s jakými následky jsou spojené? BEN - pří zadání platby veškeré náklady spojené s pla...


Co můžete udělat, aby snížit riziko koupí padělku?

Co můžete udělat, aby snížit riziko koupí padělku?

Padělané zboží je noční můrou obchodování. Nákup takových produktů je vždy spojen ze ztrátou peněz, občas také může znamenat další potíže a vázat se z nutností předložit vysvětlení patřičný...


Všechno co musíte vědět o EU DPH pří velkoobchodním nakupovaní

Všechno co musíte vědět o EU DPH pří velkoobchodním nakupovaní

Víme, že záležitostí spojené s daněmi nepatří mezí nejjednodušší, proto tolik rádi je necháváme ke kontrole účetním :-). Obzvláště složité jsou případy spojené s DPH....


Proč uvádění přesných cen je důležité?

Proč uvádění přesných cen je důležité?

Jednou s nejdůležitějších známek velkoobchodu je závislost cen na objednaném množství. Obecně každé cena může být dohodou, jestliže se kupující zaváže k velkým odběrům. Samozřejmě není výjimkou, když se...


Jak zajistit větší bezpečnost u velkoobchodních transakci?

Jak zajistit větší bezpečnost u velkoobchodních transakci?

Bezpečnost transakci je jednou z hlavních otázek, jaké vznikají když je řeč o velkoobchodě, vývozů a dovozů zboží. Očekávaní kupujících se ve většině případů podobá těm známým z B2C trhu &nd...


Reklamace mezinárodní zboží. Jak na to?

Reklamace mezinárodní zboží. Jak na to?

Provozování vlastního podnikání přináší zisk ale občas také komplikace, které jsou mnohem obtížnější, pokud je podnikání založeno na zahraničním obchodu a naše znalosti práva...


NEWSLETTER zdarma

Každý den informace o nových výrobcích a novinkách v servise Merkandi.