Každý uživatel Merkandi, po provedení registrace v naším servisu, má možnost kontaktovat prodejce, kteří vystavuji zajímavé pro něj nabídky.
Zde je několik možností kontaktu:
1. Prostřednictvím formuláře na stránce nabídky - vpravo dole najdete tlačítko “Odeslat zprávu”, které otevírá okno kontaktního formuláře. Díky tomu kontaktujete přímo prodejce. V předmětu zprávy prodejce uvidí název nabídky na kterou reagujete.
2. Prostřednictvím formuláře v profilu velkoobchodu - v případě dotazů o dostupnost zboží a další - tento způsob je nejjednodušší, zprava bude odeslala přímo uživateli.
3. Prostřednictvím kontaktních údajů - u každé nabídky vpravo (po přihlášení) a také v profilu velkoobchodu jsou viditelné kontaktní údaje velkoobchodníka, také telefonní čísla, faxy a adresy skladů. Záleží na uživateli, které z těchto údajů zviditelní, poněvadž uživatel sám zveřejňuje a aktualizuje své údaje.
Zde může vzniknout otázka - čím se liší kontakt přes Merkandi od přímého kontaktu? Zprávy odeslané přes formuláře jsou odesílané na Merkandi účet a pak na e-mail prodejce je odeslané upozornění. Stejně tak v případě odpovědi - Vy obdržíte zprávu na účet, a na e-mail Vám přijde upozornění o došle zpravě.
Je také důležité co napíšete a co budete poptávat. Pamatujte prosím, že velkoobchodníci jsou zpravidla pracovně velmi vytíženi. Pravě proto je důležité aby Váše poptávka obsahovala všechny potřebné informace a pokud možno co nejméně nepodstatných vět. Otázky nejlépe formulovat ve formě bodů: jaká bude cena při objednávce 100 kusů? Jestli výrobek je originální? Atd. Když budete popisovat obchodní zkušeností, léta praxe na trhu a tím podobné, jen snižujete pravděpodobnost odpovědi. Je třeba vzít v potaz, že většina velkoobchodníků nemá čas odepisovat na všechny zprávy, které chodí denně ve velkém množství. Proto je často lepší formou kontaktu telefonicky, kdy můžete hned obdržet informace také o dalších skladových zásobách, které jsou v aktualní nabídce.
Nakonec velmi důležitá informace - v letním období a koncem roku někteří velkoobchodníci často dělají inventury a mají odstávky nebo dovolene. Proto prosíme to vzít na vědomi, než někomu vystavíme negativní čí neutrální komentář, když se velkoobchodník neozve hned další den.