Platforma č. 1 na trhu
Platforma
č. 1 na trhu

Nápověda a tipy

Populární témata

Velkoobchodníci, výrobci a distributoři, kteří hledají nové trhy pro své produkty, je mohou po zakoupení členství PREMIUM a absolvování ověřovací procedury uvést na Merkandi. Aby však z účtu Merkandi vytěžili maximum, měli by se řídit níže uvedenými tipy.

1. Vyplňte svůj profil a udržujte jej aktuální – profil vaší společnosti na Merkandi je na platformě dostupný každému kupujícímu, měli byste mu tedy poskytnout všechny důležité informace o vašem velkoobchodu a produktech, které nabízíte prodej. V zásadě prosím udržujte své kontaktní údaje aktuální, abyste předešli problémům s kontaktováním. Chcete-li to provést, stačí přidat telefonní čísla, e-mailové adresy, jména a příjmení a jazyky pro komunikaci s členy vašeho obchodního oddělení. Další věcí je fyzická adresa vašeho zařízení, jako je showroom nebo sklad, a adresa URL vašeho webu. Dalšími důležitými informacemi jsou možnosti platby a možnosti dodání, které naleznete ve svém účtu v části „Údaje o velkoobchodu“. Vyberte si možnosti platby a možnosti dodání dostupné pro kupující a pro podrobné informace o nich použijte textová pole s názvem „Další Na závěr se doporučuje popsat vaši společnost a produkty, které prodáváte.

2. Pravidelně vypisujte nové nabídky, ty předchozí udržujte aktuální – důrazně doporučujeme vypisovat nabídky co nejčastěji. Čím více nabídek uvedete, tím více kupujících vás bude kontaktovat. Kromě toho je každá z vašich nabídek zasílána v rámci našeho denního zpravodaje s nejnovějšími produkty, takže čím pravidelněji budete, tím větší bude dosah vašich nabídek. Nezapomeňte také na své předchozí nabídky a aktualizujte je vždy, když se něco změní (tj. cena, možnosti platby nebo minimum k nákupu).

3. Připravte si dobré popisy, přidejte obrázky – než kupující navštíví váš profil, pravděpodobně si prohlédne některé z vašich nabídek. Z tohoto důvodu byste měli věnovat chvíli vytvoření dobrého a spolehlivého popisu vašeho produktu. Zadejte všechny důležité informace o velkoobchodní šarži a nebojte se zmínit některé nedokonalosti. Vždyť kromě kupců nového zboží existují i ​​kupující, kteří shánějí použité, repasované, nevyzkoušené nebo dokonce poškozené výrobky. Také se prosím vyvarujte obecných prohlášení v názvu a popisu vaší nabídky. Buďte konkrétní a spolehliví při popisování produktů, používejte názvy značek nebo modelů, poskytněte kupujícím základní specifikace vašich zásob k prodeji, upozorňujte na všechny důležité informace (tj. chybějící krabice, škrábance nebo promáčkliny). Dobrý název a popis by měl také uvádět typ zásob k prodeji, jako jsou likvidační zásoby, přebytečné zásoby, produkty ex leasing atd. Další důležitou věcí je nahrát autentické obrázky velkoobchodní šarže, kdykoli je to možné. Autentické obrázky nejen lépe vypadají, ale také dokazují, že akcie skutečně vlastníte, a to je pro většinu kupujících velmi důležitý fakt.

4. Přidejte své nabídky v jiných jazycích – pokud znáte nějaké další jazyky, které Merkandi podporuje, měli byste své nabídky přeložit do těchto jazyků. To značně zvýší počet potenciálních kupců vašich produktů. Pokud neznáte žádný jiný jazyk používaný v Merkandi, můžete zkusit přeložit své nabídky pomocí Google, Yandex, Bing nebo Yahoo.

Chcete-li přidat nabídku, musíte být PREMIUM členem Merkandi a ověřit svou společnost u nás. Chcete-li zahájit ověřování, stačí nahrát požadované dokumenty do vašeho uživatelského účtu nebo je odeslat e-mailem. Jakmile bude ověřovací proces dokončen s kladným výsledkem, budete mít aktivované možnosti prodeje a budete moci vypisovat nabídky na Merkandi. Pamatujte, že je to jedna z funkcí vašeho účtu, takže když vyprší platnost vašeho uživatelského účtu, již nebudete mít možnost uvádět produkty na webu.


Aby přidat nabídku: přihlaste se na stránce Merkandi a jdete na svůj účet. Na ploše v Ovládacím panelu účtu se zobrazí nabídky, které jsme v minulostí přidali, a po levé straně bude oranžové tlačítko ''Přidat nabídku''. Samotny proces přidáni nabídky se skládá z následujících po sobě kroků:


1. Informace o výrobku;
2. Platnost nabídky; 
3. Detaily zakázky;
4. Popis nabídky;
5. Způsob platby a doprava; 
6. Fotky; 
7. Přílohy a media;

Ad.1. Vyplňte formulář za účelem přidaní co největšího počtu informaci o výrobku, zvolte obchodní oblastí a podkategorie, do které spadá výrobek, dále označte do jaké skupiny zboží patří (nové,použité, poškozené, mix/retourware, repasované, outlet) a uveďte zemi (zemí, ve které se výrobek nachází).

Pak jsou v teto kategorii také polička jako ID zboží (interní identifikační číslo), EAN i TARIC kódy nebo značka. 

Pro usnadnění vyhledávaní nabídek potencionální zákazníky, prodejci by měli uvádět co nejvíc podrobných informací o výrobku. Z toho důvodu všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná. 

Ad.2. Určujeme orientační platnost nabídky např. nabídka platná 30 dnů nebo nabídka platí do... Po uplynuti teto lhůty, nabídka změní stav na archivní – bude se zobrazovat s informací, že byla přidaná před X dny. Pro opětovné uplatnění stačí použit možnost „aktivovat“ v seznamu nabídek.

Ad.3. Doplňujeme další údaje o výrobků jako je: dostupné množství, minimální množství do zakázky, měřící jednotka a cena. Závislé na zvolených hodnotách, změní se prezentace polí (např. Když zvolíte „Cena: po dohodě“ zmizí pole pro zadaní měny nebo jednotky). 

Ad.4. Doplňujeme předmět, obsah a klíčová slova pro nabídku. V jednotlivých záložkách můžeme doplnit všechna pole v jednotlivých jazycích. Nezapomeňte, že když zvolíte např. verzí českou, německou a anglickou, to předmět, obsah nabídky a také popis výrobku musí být přeloženy a doplněny do všech poli ve všech vybraných jazycích.

Je také moc důležité aby v popise a na přiložených fotkách nebyly žádné kontaktní údaje (jako je telefonní číslo, e-mail, stránky www, logo firmy). Do popisu nabídky také zadavme klíčová slova pro popis výrobku.

Ad.5. V další fází vkládaní nabídky uvádějte informace podporovaných způsobu platby (převod, hotovost, platba online) a také poskytovaných způsobu dopravy (vlastní odběr, zahraniční zásilka, tuzemska zásilka). Nejsou to sice povinná pole, nicméně vezměte na vědomi, že čím více podrobností o výrobku, v tom mimo jiné o dopravě a platbě a více fotek o to větší bude zájem o Vaší nabídku.

Ad.6. Pří vkládaní fotek výrobku myslete na to, že první přiložená fotka vždy bude hlavním obrázkem. Další důležitou věci je formát fotek – čím je větší tím vyšší atraktivita nabídky a v souvislostí s tím větší zájem. 

Ad.7. Pokud se jedna o známy výrobek a máte k dispozicí video zobrazující popis jeho použiti/ recenzí, pak můžete v poli Video URL přidat adresu odkazující na o video na Youtube nebo Vimeo. Do popisu výrobku můžete přiložit 1 soubor navíc. Například může to být tabulka se seznamem nabízených výrobků, ceník, atp. (zde jsou povolený formáty souborů PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maximální velikost 5MB). 

Po doplnění všech povinných poli nabídku můžete nabídku uložit jako návrh (v případě, že ještě nechcete ji zveřejňovat a jen uložit úpravy), zveřejnit na stránkách nebo  zveřejnit a přejít k možnostem propagaci, díky čemu zvednete viditelnost nabídky

Na výběr jsou následující možností propagace:
-Hit týdne na Merkandi,
-Top nabídky na Merkandi,
-Zvýraznění na Merkandi
-Top nabídka z vybrané obchodní oblastí 
-Zvýraznění v vybrané obchodní oblastí 

Uvedené náklady na propagaci platí pro jednu jazykovou verzí. Propagace nabídek není povinná, nicméně díky zvýraznění nabídka víc vynikne.


 

Platforma Merkandi Vám nabízí možnost vkládaní neomezeného počtu nabídek zdarma. Vkládaní nabídek dává potencionálním zákazníkům možnost se seznámit z Vaším sortimentem a obchodními podmínkami.
Jednoduše řečeno přidávání nabídek je formou reklamy: fotka a popis nabídky se může objevit na stránkách Merkandi ve všech dostupných jazykových verzích (nutno přeložit) a díky tomu zaujmout nejen naše uživatele ale i náhodně návštěvníky stránky. Chcete-li ještě zvýšit pravděpodobnost, že Váše nabídka bude poutat pozornost, můžete koupit vybraný druh propagace, což zaručeně odliší Váši nabídku. Nabízíme následující formy propagace:

  • Hit Týdne na Merkandi - Podle naších analýz je to nejúčinnější reklama na Merkandi, je zobrazovaná ve velkým formátu na hlavní stránce po dobu 7 dnů.
  • Top nabídka ve vybrané kategorii - Forma zvýraznění nabídky (rotační) na stránce ze své obchodní oblastí (nabídka se vždy zobrazuje před seznamem ostatních inzerátů).
  • Zvýraznění ve vybrané kategorii - Nabídka bude zvýrazněna a bude se zobrazovat na prvním místě ve své kategorii po dobu 7 dnů.
  • Zvýraznění na Merkandi - forma reklamy, kde nabídka bude žlutě označena ve své kategorii. Aktivní po dobu 7 dnů.

Dále nabízíme tři Propagační balíčky na platformě Merkandi, které výrazně šetří čas a peníze:

  • Balíček MINI – zahrnuje zvýraznění na Merkandi a zvýraznění ve vybrané kategorii. Výběrem této možnosti ušetříte 10%.
  • Balíček MIDI - zahrnuje zvýraznění na Merkandi a Top nabídku ve vybrané kategorii. Díky této možnosti ušetříte 20%. Je to také nejčastěji vybíraný balíček našich klientů.
  • Balíček MAXI - zahrnuje HIT týdne na Merkandi, zvýraznění na Merkandi a Top nabídku ve vybrané kategorii. Výběrem toho baličku ušetříte až 30%.

Nabízené balíčky jsou aktivní po stejné období jsou jednotlivé druhy propagace zakoupené samostatně pro každou nabídku.

To však není všechno. Propagační balíčky vám umožní ušetřit až 30%, a další úspory o dalších 30% můžete dosáhnout když použijete k platbě naše body. Chcete-li se dozvědět více, přejděte sem: FAQ - Čím jsou body a jaké mají uplatnění?

Naše platforma je dostupna v několika jazycích a každý prodávající může vložit svoji nabídku v libovolné jazykové verzi. Překlad se ale musí shodovat z danou verzí. Absence příslušného překladu může vest k blokovaní nabídky. (Pro více informaci o důvodech blokaci nabídky klikněte: zde).

Nutnost překladu nabídek to otázka užitečnosti stránky a dbalostí na kvalitu každé jazykové verzi platformy Merkandi.

Z pohledu kupujícího, a kdy vezmeme v potaz dostupnost tolika jazykových verzi Merkandi, když se uživatel zajímá o nabídky jen ve své řeči, bude využívat svoji jazykovou verzí. Toto pláti pro všechny jazykové verze.

Pečlivost při zařazováni nabídky do dáne kategorii a jazykových verzi to obrovské ulehčení pro potencionální zákazníky, kteří časem ještě víc ocení Váši snahu.

Jedním z pravidel pro vkládaní nabídek je nutnost překladu na jazyk pro danou jazykovou verzí ( více informaci ).

Překlad shodující se z příslušnou jazykovou verzí je nezbytné aby nabídka byla viditelná pro tuto verzí Merkandi. Nabídka přeložena do všech jazyku z jistotou pomůže prodejci oslovit větší skupinu uživatel.>

V případě že neovládáme některou z řeči, můžeme použít dostupných v síti translátorů.

Může se ale stát, že překlad z translátoru nebude přesný, srozumitelný a pečlivý, což může odradit potencionálního odběratele. Proto když už se rozhodnete pro použiti translátoru, nezapomeňte:

  1. zkontrolovat chyby v původní textu, zda nejsou překlepy čí pravopisné chyby – translator může mít problém přeložit taková slova;
  2. text připraven pro překlad by měl obsahovat co nejméně vlastních jmen a být napsány jednoduchým jazykem, bez komplikovaných a dlouhých vět;
  3. zkontrolovat jestli mezery jsou na správných místech, protože když slova nebudou oddělené translator bude mít problém z překladem;
  4. vyhýbat se zkratkám.
  • translátory nejlépe zvládají překlady z anglických textů na libovolný jiný jazyk, stoji za to tedy nachystat text v angličtině

 

Mnoho z Vás když chce rychle přeložit nabídku, vkládá to překladače cely text. Překlad bude ale pečlivější pokud, kromě výše popsaných rad, budete překládat po jednotlivých větách, zvláště v případě delších popisů.

Pro ulehčení můžete použit například tyto překladače:

  1. Translator Google:> https://translate.google.cz/
  2. Translator Bing:> http://www.bing.com/translator/
  3. Translator Yandex:> https://translate.yandex.com/

 

Z pozorováni jsem vyvodili, že:

Překlady do španělštiny  nejlépe zvládá Translator Google. Do italštiny a angličtiny – Translator Yandex, ačkoliv v případně oficiálních textů je lepší  translator Google, zatímco v případě překladů do francouzštiny a řečtiny stoji za to využit Translátoru Bing

>

Může nastat situace, že po přihlášené na stránce, uvidíte, že část nabídek, buď všechny Váše nabídky mají stav: Blokovaná. Určitě hned si budete klást otázku, proč je moje nabídka blokovaná ?

Zde jsou 3 hlavní důvody:

  1. V nabídce byly obsaženy kontaktní údaje - v souladu z pravidly přidávání nabídek, v jejích obsahu či přiložených souborech nebo fotkách, nesmí být kontaktní údaje firmy nebo název firmy. Je zakázáno zveřejňování personálních a dalších údajů umožňujících kontakt nepřihlášeným návštěvníkům stránek. Dále se také nesmí vkládat do obrázků vodní znaky, které by mohly obsahovat jakékoliv informace tykající se firmy. Výše uvedené činnosti jsou proti naším pravidlům.
  2. Nabídka nebyla přeložena - existuje možnost vkládat nabídky do každé dostupné jazykové verzi naší platformy. Je ale nutné přeložit nabídku do jazyka vybrané verzí.
  3. Nabídka je duplikátem jedné z předchozích nabídky - duplikovaní nabídek je zakázáno. Každé nabídka musí mít unikátní předmět a popis. Za duplikát se považuje také nabídku kde bylo změněno par slov, např.  přidáním čísla do předmětu nebo přidáním do obsahu nabídky par bezvýznamných slov. Tyto operce se považuje za zakázané.

Je třeba počítat s tím, že duplikované nabídky budou hned blokovány. Často ale kontaktujeme naše uživatele za účelem informovat o výskytu chyb vzniklých při vkládaní nabídky a navrhujeme optimální řešení. Rádi bychom také zdůraznili, že tato přísná pravidla ohledně nabídek nejsou v našem zájmu a vyplývají z nutností mnoha nezávislých interních a externích faktorů. Na Merkandi důležité je pohodli a přehledné využíváni naši platformy. Čím více budou nabídky přehledné a snadno srozumitelné pro kupující, tím větší bude šance zvednout prodej nabízených výrobků.

Obecné informace:

 

1. Možnosti prodeje jsou poskytovány pouze uživatelům PREMIUM, kteří dluží nebo zastupují registrované podniky a zašlou nám dokumenty svých společností k ověření. Možnosti prodeje se aktivují po ověření kopií osvědčení o registraci k DPH (nebo jiného osvědčení o registraci k dani, pokud nejste plátci DPH) a osvědčení o registraci společnosti.

 

2. Možnosti prodeje umožňují PREMIUM uživatelům nabízet své produkty na Merkandi. Přístup k prodejním opcím je volitelná funkce PREMIUM účtu a jeho platnost vyprší v den vypršení platnosti PREMIUM účtu.

 

3. Podle § 2 bod 5 akceptovaných obchodních podmínek je nárok na aktivaci možností prodejce vyloučen. Merkandi si vyhrazuje právo vyloučit uživatele během registrace a kdykoli během předplatného, ​​zejména z bezpečnostních důvodů, a to například bez udání důvodu.

PRAVIDLA PŘIDÁVÁNÍ NABÍDEK PRODEJE:

1. V obsahu a také na fotkách a přiložených souborech nesmí byt zveřejňovaný žádné kontaktní údaje ani název firmy. Dále je zakázáno zveřejňování personálních údajů a jakýchkoliv jiných údajů, které by mohly umožnit nalezení firmy v síti. Také znaky vodné na fotkách z informacemi o firmě jsou zakázány.
 
2. Akceptujeme pouze velkoobchodní nabídky na zboží. Vyhrazujeme si právo k odstranění maloobchodních nabídek bez udaní důvodů.
 
3. Nesmí se zveřejňovat nabídky kopii a padělků, obzvláště značek s ochranou známkou. Vyhrazujeme si právo k odstranění takových nabídek bez udaní důvodů. Vyhrazujeme si také právo vyžádat doklad potvrzující originalitu zboží.
 
4. Uváděné skupiny zboží (Nové, Použité, Poškozené, Repasované, Outlet) se musí shodovat pouze z naším popisem, dostupným na stránkách Merkandi: https://merkandi.cz/info/co-to-jest-retour/9
 
5. Existuje možnost zveřejnění nabídek v každé z dostupných jazykových verzí Merkandi. V takovém případě obsah nabídky musí být přeloženy do každého z jazyků.
 
6. Nabídky nesmí být duplicitní. Za duplicitu se považuje také nabídku přidanou nově ale ze stejným textem jako předchozí nabídka. Takové inzeráty budou blokovány. Změny v nabídkách je třeba provádět přes jejích úpravy. 
 
7. Je zakázáno přidávat nabídky koupě a nabídky služeb. Nabídky koupě lze zveřejnit pouze ve vyhrazené k tomu sekci. Nabídky porušující tyto pravidla budou odstraněny bez předchozího upozornění.
 
8. Je zakázáno zveřejňovat:
  • Nabídky týkající se cigaret a e-cigaret a tabákových výrobků 
  • Nabídky týkající se výrobků CBD
  • Nabídky alkoholu
  • Nabídky potravinářských výrobků, které jsou prošlé nebo nevhodné ke konzumaci.
  • Nabídky prošlých kosmetických výrobků
  • Nabídka střelných zbraní, střeliva 
 
9. Merkandi si vyhrazuje právo vypnout nebo snížit pozicí nabídek, které obsahují hrubé jazykové chyby nebo jsou ubohé v informace. 
 
10. Nárok na zveřejnění nabídky na hlavní stránce platformy Merkandi je vyloučeny.
 
11. Merkandi si vyhrazuje právo vypnout nabídky uživatele nebo blokovat mu přístup k prodejnímu modulu kdykoliv a bez udaní důvodu. 
Na Merkandi se náš tým specialistů každý den stará o prodej a popularitu Vašich nabídek. 
Díky tomu Vaše nabídky získávají více návštěvníků a mají ještě větší dosah mezi potenciálními zákazníky.
 
Co přesně děláme při úpravách nabídek?
  • Úpravy názvu a popisu - vylepšujeme obsah nabídky tak, aby obsahoval více klíčových slov, tak aby kupující mohli snadněji najít produkty, které prodáváte. Cílem této aktivity je také opravit obsah z hlediska pravopisu, gramatiky, uspořádání textu atd.
  • Doplnění značky - pokud prodáváte značkové zboží, protože pole Značka by mělo být vyplněno. Tímto způsobem se vaše nabídka objeví na seznamu nabídek obsahujících produkty konkrétních značek, čímž se zvýší dosah inzerátu. 
  • Doplnění / oprava kategorie - nesprávně vybraná kategorie výrazně snižuje viditelnost nabídky. V případě nabídek, které obsahují různé zboží (tzv. mixy), jejich přidání do mnoha kategorií zase zvyšuje jejich dosah. Do každé nabídky můžete přidat až 3 kategorie!
  • Další drobné opravy - např. chybějící informací o značce, neúplné informace o výrobcích, důležité informace pro kupující.
Výše uvedené změny jsou zaměřeny na oslovení co největšího počtu potenciálních zákazníků, zvýšení důvěryhodnosti Vaší společnosti prostřednictvím profesionálně připravených nabídek a na atraktivitu prezentovaného zboží v očích návštěvníků.
 
Jak rozpoznám nabídky, které byly upraveny?
V seznamu nabídek se vedle stavu nabídky (Aktivní, Archivní, Návrh) zobrazí malá ikona „M“ označující, že nabídka byla upravena v jazykové verzi stránky, na které se právě nacházíte. Kromě toho se po otevření jednotlivých překladů zobrazí komunikát v příslušných jazykových verzích, ve kterých byla nabídka upravena.
 
Pokud potřebujete provést úpravy v nabídce již zpracované naším týmem, doporučujeme změnit pouze její nejdůležitější části, nikoli znovu publikujte veškerý předchozí obsah. Někteří uživatelé při aktualizaci obsahu svých inzerátů znovu zkopírují svou vlastní šablonu, čímž zničí úsilí a redakční práci našeho týmu, což zase sníží dosah jejich nabídek. Věřte našim specialistům, víme, jak tvořit nabídky, které rychle generují prodej.
 
Moje nabídka nebyla upravena, proč?
Náš tým pravidelně moderuje nabídky, ale vzhledem k jejich velkému počtu nejsme schopni se o každého postarat. Stává se proto, že nabídka byla moderována pouze v některých jazykových verzích, a v jiných nikoli. Tyto nedostatky se však snažíme pravidelně doplňovat.
 
Mohu odeslat žádost o úpravu své nabídky?
Takovou žádost můžete odeslat našemu týmu, pokusíme se udělat vše pro to, abychom Vaši nabídku rychle vylepšit. Bohužel nemůžeme zaručit, že bude zpracována každá žádost. To však nic nemění na skutečnosti, že uděláme vše, co je v našich silách, abychom s Vašimi nabídkami pracovali spolehlivě a profesionálně!

Na platformě Merkandi všichni prodejci mají možnost propagovat své nabídky. Podrobnosti o typech propagace, umístění na webu, vzhledu a době trvání propagace najdete zde: FAQ - Můžu propagovat své výrobky na Merkandi?

 
Za propagace a propagační balíčky lze zaplatit online, bankovním převodem nebo pomocí bodů.  Placení pomocí bodů má velmi důležité výhody:
 
  • Až 30% úspory při nákupu propagací.
  • Okamžitá aktivace zakoupené propagace bez nutnosti procházet celým procesem online platby.
 
K dispozici jsou 4 balíčky bodů:
 
  • 50 bodů, na tomto balíčku šetříte 5% 
  • 100 bodů, na tomto balíčku šetříte 10%      
  • 200 bodů, na tomto balíčku šetříte 20%     
  • 400 bodů, na tomto balíčku šetříte 30%  
 
Ceny v bodech jsou uvedené u každého druhu propagace. Kromě toho stojí za zmínku dvě důležité otázky týkající se bodů:
 
  • Body nemají datum vypršení platnosti. Ve vašem účtu zůstanou k dispozici bez časového omezení, i když svůj účet po vypršení platnosti prodloužíte.
  • Body lze použít pouze k propagaci nabídek pomocí jednotlivých propagaci a propagačních balíčků, nelze je použít k platbě za obnovení účtu, nákupu dalších služeb atd.
  • Není možné vyměňovat body za hotovost.
 
Doporučujeme využívání bodových balíčků, protože jsou nejlevnější a zároveň nejpohodlnější formou platby za propagaci nabídek na Merkandi. Vyberte si moudře - vyberte si balíček bodů přizpůsobený vašim potřebám na Merkandi!

Jaké je procento odpovědí?

Procento odpovědí udává, kolik z prvních zpráv od kupujících obdrželo odpověď od prodejce. Berou se v úvahu pouze první zprávy v novém vlákně. Následné zprávy ve stejné konverzaci tento ukazatel neovlivňují.

 

Jak se vypočítává doba odezvy?

Průměrná doba odezvy se vypočítává na základě odpovědi prodejce na první zprávu ve vlákně. Čas se počítá 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Poslední zpráva od kupujícího se nebere v úvahu, pokud se nejedná o jeho první zprávu.

 

Jaké jsou časové prahy pro stanovení rychlosti odpovědí?

Časové prahy jsou veřejně viditelné v profilu velkoobchodníka a jsou následující:

Odpovědi včas - do 6 hodin

Odpovědi velmi včas - do 10 hodin

Odpovědi včas - do 24 hodin

Odpovědi pomalu - do 48 hodin

Odpovědi velmi pomalu - více než 48 hodin

 

Z jakého období se statistiky počítají?

Všechny koeficienty se počítají z posledních 30 dnů.

 

Jak často se statistiky aktualizují?

Data se automaticky aktualizují jednou za 24 hodin.

 

Proč je důležité udržovat statistiky odezvy na vysoké úrovni?

Udržování vysokých statistik odezvy je pro prodejce klíčové. Práce na kvalitě služeb buduje důvěru u kupujících, povzbuzuje je, aby vás kontaktovali, a zvyšuje šance na dokončení transakce. Kupující dávají přednost spolupráci s velkoobchodníky, kteří na zprávy reagují rychle a pravidelně – což je důležitý prvek v procesu rozhodování a úspěšného prodeje.


 

Potřebujete pomoct?

Přihlaste se k odběru BEZPLATNÉHO newsletteru – zůstaňte v obraze!

Nenechte si ujít denní informace o nových produktech a novinkách na Merkandi. Chcete-li začít, získejte při registraci slevový kód.