Velkoobchodníci, výrobci a distributoři, kteří hledají nové trhy pro své produkty, je mohou po zakoupení členství PREMIUM a absolvování ověřovací procedury uvést na Merkandi. Aby však z účtu Merkandi vytěžili maximum, měli by se řídit níže uvedenými tipy.
1. Vyplňte svůj profil a udržujte jej aktuální – profil vaší společnosti na Merkandi je na platformě dostupný každému kupujícímu, měli byste mu tedy poskytnout všechny důležité informace o vašem velkoobchodu a produktech, které nabízíte prodej. V zásadě prosím udržujte své kontaktní údaje aktuální, abyste předešli problémům s kontaktováním. Chcete-li to provést, stačí přidat telefonní čísla, e-mailové adresy, jména a příjmení a jazyky pro komunikaci s členy vašeho obchodního oddělení. Další věcí je fyzická adresa vašeho zařízení, jako je showroom nebo sklad, a adresa URL vašeho webu. Dalšími důležitými informacemi jsou možnosti platby a možnosti dodání, které naleznete ve svém účtu v části „Údaje o velkoobchodu“. Vyberte si možnosti platby a možnosti dodání dostupné pro kupující a pro podrobné informace o nich použijte textová pole s názvem „Další Na závěr se doporučuje popsat vaši společnost a produkty, které prodáváte.
2. Pravidelně vypisujte nové nabídky, ty předchozí udržujte aktuální – důrazně doporučujeme vypisovat nabídky co nejčastěji. Čím více nabídek uvedete, tím více kupujících vás bude kontaktovat. Kromě toho je každá z vašich nabídek zasílána v rámci našeho denního zpravodaje s nejnovějšími produkty, takže čím pravidelněji budete, tím větší bude dosah vašich nabídek. Nezapomeňte také na své předchozí nabídky a aktualizujte je vždy, když se něco změní (tj. cena, možnosti platby nebo minimum k nákupu).
3. Připravte si dobré popisy, přidejte obrázky – než kupující navštíví váš profil, pravděpodobně si prohlédne některé z vašich nabídek. Z tohoto důvodu byste měli věnovat chvíli vytvoření dobrého a spolehlivého popisu vašeho produktu. Zadejte všechny důležité informace o velkoobchodní šarži a nebojte se zmínit některé nedokonalosti. Vždyť kromě kupců nového zboží existují i kupující, kteří shánějí použité, repasované, nevyzkoušené nebo dokonce poškozené výrobky. Také se prosím vyvarujte obecných prohlášení v názvu a popisu vaší nabídky. Buďte konkrétní a spolehliví při popisování produktů, používejte názvy značek nebo modelů, poskytněte kupujícím základní specifikace vašich zásob k prodeji, upozorňujte na všechny důležité informace (tj. chybějící krabice, škrábance nebo promáčkliny). Dobrý název a popis by měl také uvádět typ zásob k prodeji, jako jsou likvidační zásoby, přebytečné zásoby, produkty ex leasing atd. Další důležitou věcí je nahrát autentické obrázky velkoobchodní šarže, kdykoli je to možné. Autentické obrázky nejen lépe vypadají, ale také dokazují, že akcie skutečně vlastníte, a to je pro většinu kupujících velmi důležitý fakt.
4. Přidejte své nabídky v jiných jazycích – pokud znáte nějaké další jazyky, které Merkandi podporuje, měli byste své nabídky přeložit do těchto jazyků. To značně zvýší počet potenciálních kupců vašich produktů. Pokud neznáte žádný jiný jazyk používaný v Merkandi, můžete zkusit přeložit své nabídky pomocí Google, Yandex, Bing nebo Yahoo.